Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    עבודות גמר שיפוצים

    אתם רגע לפני סיום השיפוץ הארוך וכניסה לבית חלומותיכם. ואז אתם מגלים שעליכם לעשות עבודות גמר שיפוצים קטנים אחרונים. זה אולי נשמע כמו עניין פעוט, אך למעשה מדובר בכלל תהליכי גימור הבית והכנה סופית למגורים. רק עם חתימה של קבלן גמר יוגדר הנכס כמוכן לאכלוס תוכלו להיכנס לגור בנו, לכן אין להקל בבחירה זו ראש. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע, מתלבטים ולא בטוחים איך להתחיל כדאי שתכירו את חברת טומי- ניהול פרויקטים ובנייה. צוות המומחים שלנו ידאג לסגור את כל הפינות, יוודא שהבית בטוח לכניסה למגורים ויעשה זאת תוך התחייבות ללוח זמנים מהיר במיוחד.

    מה כוללות עבודות גמר שיפוצים

    קבלן עבודות גמר שיפוצים אחראי על סיום פרויקט השיפוץ. סיום התהליך כולל סגירה ווידוי תקן בטיחות ואיכות העבודה בשלל היבטים,  לרוב בתחומי האינסטלציה, הכנת נקודות חשמל, וידוא תו תקן של בטיחות בכלל המבנה, טיח וחיפוי קירות וצביעה פנימית וחיצונית. בנוסף, אחראי איש המקצוע על כלל תוכנית העבודה והמעבר בין שלבי סיום הפרויקט. העברת האחריות לאיש מקצוע אחד שעובד לפי תוכנית מסודרת חוסכת לכם זמן יקר והתעסקויות מתישות.

    מתחשבים בשכנים

    קבלן עבודות גמר שיפוצים ידאג ליצירת הפרעה מינימלית לשכנים המקיפים את הנכס. נקפיד על עבודה בשעות הולמות, שיוצרות הכי מעט אי נוחות לסביבה. לא נחסום שטחים, נשאיר נקי בסיום יום העבודה ונדאג לצפות כל אלמנט שעשוי להינזק בתהליך העבודה. כל תהליך שיפוץ מהווה אי נוחות מסוימת עבור הסביבה, אך ישנה חשיבות במודעות לכך והבנה כי לא ניתן להפריע לשגרת חייהם של הסובבים.

    יוצאים לדרך משותפת

    חברת טומי-ניהול פרויקטים ובנייה היא אחת מן החברות המובילות בארץ בתחום השיפוצים ועבודות הגמר. אנו עובדים עם מגוון אנשי מקצוע המומחים בתחומם וידועים באיכות ומקצועיות תהליך העבודה. אל תתפשרו על הדרך המקצועית רגע לפני סיום הפרויקט. עבורנו הדרך חשובה בדיוק כמו התוצאה, מובן כי אנו מתחייבים על תוצאות מרהיבות, אך נדאג לעבוד בשיתוף פעולה מלא ושקיפות מלאה תוך הבנה של הצרכים והרצונות המדויקים שלכם.

    כל עבודות שיפוץ, חל מחדר אמבטיה וכלה בשיפוץ בית פרטי כולל. הכל באיכות הגבוהה ביותר, רמת פרטים מדוקדקת, לוח זמנים מהיר וכפוף לתוכניות האדריכל. לעשות את התהליך שנקרה "שיפוץ" לקל, זורם, מקצועי מהיר. זה לא חייב להיות קשה, ההיפך, תהליך התחדשות, הגשמת חלום, כיף והתרגשות.

    היתרונות שלנו

    הרבה קשרים עם עסקים מהתחום נגרים, קבלנים

    מחירים הוגנים ללקוח

    איכות גבוהה

    יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      מאמרים נוספים

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים