Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    שימושים שונים לעבודות גבס מעוצבות

    גבס הינו חומר זמין במחיר זול יחסית. בשנים האחרונות, החל טרנד יצירת עבודות גבס מעוצבות שיוצרות טאצ' משדרג במיוחד לאסתטיקה של הבית. פעמים רבות עבודות אלו מהוות גם פתרונות פרקטיים, שממקסמים את הפוטנציאל הטמון במרחב. כדי ליצור יצירות שייראו ממש כמו אומנות, כדאי שתכירו את צוות המומחים של חברת טומי- ניהול פרויקטים ובנייה.

    עבודות גבס מעוצבות- שימושים שונים

    ניתן לשלב עבודות גבס מעוצבות במגוון חללים ברחבי הבית. אפשר ליצור תקרות מגבס, הוספת לוח גבס לתקרה, שיוצרת תחושת הפרדה דקורטיבית בין חללים שונים. בניית קירות מגבס יכולה לחסוך לכם זמן וכסף רב, מדובר בפתרון זמין ליצירת מחיצת בתוך הבית, מבלי ליצור שינוי מבני. גם פתרונות אחסון המעוצבים מחומר זה הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. אפשר להכין ספרייה, מזנון ושידות מחומר זה בעיצובים יפיפיים. עוד אופציה נהדרת לרהיט מגבס היא הקרניזים. קרניז הוא תוספת תלת מימד המתחברת בחלק בין התקרה לקירות. מדובר באלמנט עיצובי בעל משמעות פרקטית, באמצעותו ניתן להסתיר חוטי חשמל או מערכת מיזוג.

    יתרונות

    ישנם יתרונות רבים בבחירה לשלב עבודות גבס מעוצבות במרחב הביתי. מדובר בחומר קל לעבודה, ביחס להרבה חומרים אחרים ולכן תהליך העבודה קצר ופשוט יותר. יתרה מכך, החומר ידידותי לסביבה ותורם למידת האקוסטיקה ומאפייני בידוד תרמיים. לגבס יש רמת גמישות גבוהה ולכן העבודה אתו נוחה במיוחד.

    שיפוצים זה רק אצלנו

    חברת טומי- ניהול פרויקטים ובנייה מתמחה בעבודות שיפוצים וגמר. יש לנו צוות מומחים בכלל התחומים דוגמת אינסטלציה, חשמל, גבס, בטון, ריצוף, טיח וחיפוי קירות ועוד. בנוסף אנו מחזיקים צוות המתמחה בחללים מיוחדים בעלי פונקציות שונות דוגמת מטבחים, חדרי רחצה ושירותים. אנו מתחייבים לתוצאות מרהיבות, אך עבורנו הדרך חשובה ממש כמו התוצאה. לאורך כל תהליך השיפור, אשר עשוי להיות מעט מתיש, נדאג לעבוד איתכם בשיתוף פעולה מלא. נבין את הצרכים והרצונות המדויקים לכם ונפעל להגשים אותם. אנו עובדים עם תוכניות עבודה מסודרות, כך שתוכלו בכל רגע לראות איפה אתם עומדים מבחינת התקציב ומה הדד ליין הקבוע לסיום הפרויקט.

    היתרונות שלנו

    הרבה קשרים עם עסקים מהתחום נגרים, קבלנים

    מחירים הוגנים ללקוח

    איכות גבוהה

    יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      מאמרים נוספים

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים