Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    שיפוץ דירה קומפלט

    מלאכת שיפוץ דירה קומפלט הינה האחת החשובות ביותר ומטרתה להעלות את רמת חיינו. מדי יום ביומו, אנו מתמרנים בין מגוון משימות – כאשר אחת המרכזיות מתוכן הינה שיפוץ חדרי הבית השונים. בין אם מדובר בחידוש מטבחים, שיפוץ השירותים, עבודות חשמל ואינסטלציה, צביעת הקירות או שמא מדובר בעבודות בטון ובניה – כדי לקבל את המענה המדויק, המקצועי והמקיף ביותר מומלץ לפנות אל חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברה קבלנית זו הינה מהמובילות בארץ בתחום עבודות הבניה, הגמר והשיפוצים. וזאת, לאור רמת העבודה הגבוהה, ירידה לפרטים הקטנים ביותר ועמידה בתקציב ובלוחות הזמנים.

     

    שיפוץ דירה קומפלט בסטנדרט גבוה

    לאורך השנים האחרונות, איכות החיים הולכת וגוברת – כאשר תחום הבניה והשיפוצים הינו גורם מרכזי לכך. ברצונכם לרכוש דירה חדשה ויוקרתית – אך היא זקוקה לשיפוצים רבים? אוהבים את הבית הפרטי בו אתם גרים כעת, אך מעוניינים לחדש או לבצע עבודות שיפוץ בחדריו השונים? כיום, כדי לשדרג את מרב המחייה שלנו על הצד הטוב ביותר – עלינו לפנות אך ורק אל המומחים; בעלי מקצוע בעלי ניסיון, ידע וכמובן – חזון וראייה פורצת גבולות.

    בבואכם לחפש אחר גורמים מוסמכים אלו, רצוי לקבוע עמם פגישת ייעוץ ראשונית ולדון על מלוא הנקודות החשובות. למה הכוונה? לאורך פגישה זו, תוכלו להדגיש את דחיפות העבודה, תכנון לוחות הזמנים כמו גם לציין את התקציב העומד לרשותכם.

    בהמשך, בעלי המקצוע יכינו את הסקיצה הראשונה לצורך עבודת השיפוץ, כמו גם יציגו בפניכם תכנית עבודה מדוקדקת ומסודרת. כך, תוכלו להתרשם לטובה מסדר הפעולה, חומרי הגלם שיהיו בשימוש ואף לקבל הצעת מחיר הוגנת.

     

    שיפוץ דירה אצל קבלן מקצועי

    ביתנו הוא המרחב הפרטי והחשוב ביותר; החלל בו אנו נחים לאחר יום עבודה ארוך וכמובן – מארחים קרובי משפחה וחברים. בהתאם, כדי שמרחב חשוב זה ישקף את אישיותנו, יציג הרמוניה אסתטית ובמקביל ישמור על פונקציונליות – יש ליצור קשר עם חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברה זו מעסיקה צוות עובדים מהמעלה הראשונה אשר משקיעים רבות בעשייה כמו גם בתוצאה מרשימה ויוקרתית.

    שיפוץ דירה ישנה

    עבודת שיפוץ דירה ישנה תענה על מלוא הצרכים שלכם – תוך יצירת איזון מושלם בין אסתטיקה לבין פונקציונליות. החל מתכנון עיצוב הפנים של החלל ועד שיפוץ החדרים השונים של המבנה – כדי לקבל את המענה האיכותי והמקצועי ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. לאורך השנים האחרונות, עובדיה של חברה זו ביצעו למלאה מ-30 פרויקטים בתחום בתי היוקרה, דירות, משרדים ועוד. כל זאת, תוך חשיבה מחוץ לקופסא כמו גם סטנדרט עבודה גבוה.

    שיפוץ דירה ישנה קומפלט

    ביצוע שיפוץ דירה ישנה בהצלחה מרובה

    מדי ערב, בסיומו של יום עבודה נוסף, אנו חוזרים לביתנו עם חיוך על הפנים ושמחה בלב. וזאת, לאור העובדה כי אנו רואים את משפחתנו וזוכים להירגע לצדם. במקביל, וככל שחולפות השנים, נדרשות עבודות שיפוץ שונות עבור הדירה החמימה שלנו; עבודות שיפוץ באמצעותן נוכל לשדרג את חיי היום-יום שלנו לטובה.

    מתעניינים גם אתם בשיפוץ הדירה הישנה בה אתם גרים? או שמא בבעלותכם דירה ישנה וברצונכם לשפץ אותה לצורך השקעה? ראשית כל, מומלץ לפנות אל בעלי מקצוע מנוסים; מומחים מקצוענים אשר ילוו אתכם שלב אחר שלב בתהליך העבודה – עד לכדי יצירת התוצאה האיכותית ביותר.

    לאורך תהליך העבודה, יהיה עליכם להגיע להחלטה במספר היבטים מרכזיים. כמו מה למשל? ראשית, רצוי לקבוע את המסגרת העיצובית של הנכס. החל מחלוקת החדרים והחללים השונים, בחירת הקו העיצובי כמו גם התאמת הפתרונות ועבודת השיפוץ בהתאם לצרכיהם של הדיירים – מדובר בשלב הכרחי שיסייע לכם בהמשך הדרך.

    כמו כן, חשוב לא פחות לקבוע את היקף תקציב העבודה כמו גם את לוחות הזמנים. בין אם מדובר בשיפוץ כללי של הדירה או שמא בשיפוץ של חדרים בודדים בנכס – כך ניתן יהיה לקבוע את אופן ההתנהלות על הצד הטוב ביותר.

     

    שדרוג דירה ישנה יכול להגשים לכם חלום

    כולנו שואפים לשדרג את איכות חיינו וסביבת מגורינו – בין אם מדובר בדירות ישנות או שמא מדובר בווילות. מעוניינים גם אתם לשפץ את חדר האמבטיה או המטבח? ברצונכם להחליף את תשתית החשמל? צרו קשר עוד היום עם TOMI – ניהול פרויקטים ובניה.

    שיפוץ כללי

    שיפוץ כללי, המוכר כיום גם בתור שיפוץ קומפלט, מטרתו לבצע שינוי נרחב והכרחי – החל מבניה ועד שדרוג התשתיות השונות. לאור חשיבותה של עבודה זו, יש לתכנן ולבצע אותה כהלכה – כאשר ביצוע תכנית אדריכלית כמו גם ניהול ופיקוח על תהליך העבודה מתחילתו ועד סופו נותן תוך מענה מדויק לכל תרחיש ושאלה. מעוניינים להחליף את תשתית החשמל או האיטום בביתכם? הנכס בו אתם גרים זקוק לעבודות צביעה או לעיצוב פנים? כך או כך, שיתוף פעולה עם TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברה זו נוסדה בשנת 2002 ומתמחה בעבודות גמר בשוק היוקרה. כמו כן, עובדיה של חברה זו פועלים ברמה מקצועית גבוהה, שמים את הדגש על כל פרט ופרט כמו גם מחזיקים בראייה פורצת גבולות. כל זאת ועוד, תוך תודעת שירות מרשימה.

     

    עבודות שיפוץ כללי על ידי המומחים

    רכשתם לאחרונה דירת יוקרה ומעוניינים לשפץ אותה בטרם תעברו לגור בה? גרים כיום בבית פרטי וברצונכם לבצע בו שיפוץ כללי? כיום, לא צריך להתפשר על פחות מאיכות כאשר מדובר במרחב הפרטי שלנו! כדי לנהל את היום-יום שלכם כראוי וברמה גבוהה – כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל בעלי מקצוע מנוסים; מומחים אשר יסייעו לכם שלב אחר שלב – החל משדרוג התשתיות, שיפוץ קירות הנכס וצביעתם, חידוש מטבחים וחדרים אחרים, הנמכת תקרות ועד עיצוב פנים הבית.

    פעולות אלו יובילו לתוצאה הרצויה, בכך אין כל ספק. כמו כן, לאור חשיבותה של עבודת השיפוץ הכללי, עליכם לשתף פעולה עם בעלי מקצוע המחזיקים בהכשרה הרלוונטית. החל מאדריכלים, מפקחים, מעצבי פנים ועד מומחים מתחומים אחרים – על עובדים אלו לעבוד תוך מענה מקיף לדרישות הלקוח.

     

    הגשימו חלום באמצעות שיפוץ כללי לבית

    כדי לבצע את מלאכת השיפוץ הכללי כהלכה, יש לתכנן כל שלב עד הפרט האחרון. כל זאת, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידה בלוחות הזמנים – ובפיקוח של מנהל מקצועי. תוצאות מרשימות אלו ניתן לקבל מחברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברה זו שואפת להגשים את חלומותיהם של לקוחותיה – תוך עבודה חסרת פשרות.

     

    עלות שיפוץ דירה קומפלט שתפתיע אתכם

    שיפוץ דירה קומפלט מעניק לכם את האפשרות לטפל בכל בעיה או צורך של הבית בפעם אחת. על מנת להבטיח את העובדה כי המשימה תתנהל בצורה מוצלחת ויעילה, מומלץ יהיה לפנות אל חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברתנו ביצעה למעלה מ-30 פרויקטים בתחום בתי יוקרה, דירות, משרדים ושטחי מסחר, וכעת שמחה להציע לשירותכם את ניסיונה ומקצועיותה.

    טיפים בנושא שיפוץ דירה קומפלט

    קניתם דירה יד שניה ואתם רוצים לשפץ? עייפתם כבר במראה של הדירה שלכם ואתם רוצים לרענן קצת את המראה של המקום? אם כך, אין ספק כי שיפוץ דירה קומפלט יהיה זה אשר יעניק לכם את האפשרות לטפל בכל גורם ופרט קטן בבית בצורה המקצועית ביותר. על מנת להבטיח כי התהליך יתנהל בצורה היעילה ביותר, מומלץ יהיה להיעזר בנקודות הבאות:

    • תכננו בצורה מדויקת את תכנית העבודה והעיצוב של התוצאה הסופית אותה אתם רוצים להשיג. בשעה שהשרטוטים והתכנית מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים, הרי שניתן יהיה לעבוד בבניית והגשמת אותן התכניות בצורה מדויקת הרבה יותר.
    • תכננו בצורה מדויקת את התקציב אותו אתם רוצים להקדיש למשימת השיפוצים. בכך תוכלו לוודא כי אתם לא חורגים ממנו וכי ניתן יהיה להשלים את כל סוגי עבודות השיפוצים בהם אתם מעוניינים במסגרתו.
    • וודאו כי אתם בוחרים בשירותיה של חברה מקצועית ומיומנת אשר תוכל להגשים עבורכם את פרויקט שיפוצים ייחודי זה. אין תחליף למיומנות בתחום וחושב יהיה לבחור באנשי המקצוע האיכותיים שיצליחו ליצור את התוצאה המיטבית עבורכם.

    שיפוץ דירה קטנה או גדולה – TOMI ניהול פרויקטים ובניה

    שירותיה של חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה, הינם אלו אשר מעניקים את המענה האיכותי והכולל עבור צרכיו של כל לקוח ולקוח. זאת החל מביצוע עבודות חשמל אינסטלציה ועד לעבודות גבר ומעטפת אשר יצרו את האווירה המבוקשת עליה אתם חולמים. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם החברה באתר או בטלפון 052-4827400.

    שיפוץ כללי לחדר האמבטיה

    שיפוץ דירה ישנה

    הבית שלנו הוא קודש הקודשים שלנו. זה המקום הבטוח שלנו, בו אנו יכולים לנוח בסופו של יום עבודה ארוך וליהנות מזמן איכות עם משפחה וחברים קרובים. על מנת ליצור את סביבת המגורים המרשימה הזו, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה. חברתנו שמה לעצמה למטרה את הגשמת חלומותיהם של לקוחותיה ועושה את כל הניתן על מנת להבטיח את השלמת השיפוץ בצורה מיומנת, איכותית ואשר עומדת בלוחות הזמנים באדיקות.

    שיפוץ דירה ישנה – נקודות שכדאי לקחת בחשבון

    בעת שיפוץ דירה ישנה ישנם מגוון תחומים אשר יהיה עליכם להתייחס אליהם, ביניהם ניתן למנות גם את הנקודות הבאות:

    • עיצוב מחדש של הדירה – חשוב יהיה להתייחס לעיצוב ותכנון הדירה, זאת על מנת ליצור את הסביבה המושלמת עבורכם, זו שעונה על כל העדפה עיצובית וצורך פרקטי ופונקציונאלי שלכם.
    • שדרוג תשתית חשמל – בעת שיפוץ דירות ישנות אתם מקבלים הזדמנות מושלמת להחליף או לשדרג את תשתית החשמל בבית. זה הזמן לוודא כי המערכת עובדת בצורה יעילה, חסכונית ובטוחה, להתקין שקעים במקומות הנחוצים ולוודא כי לוח החשמל שלכם תקין.
    • שיפוץ חדרי אמבטיה – ראו בשיפוץ זה את ההזדמנות לשדרג את חדר האמבטיה לא רק מבחינת העיצוב, אלא גם בבחינת שדרוג מערכת האינסטלציה בכל היבט.
    • החלפת ריצוף – דירות ישנות ניחנו בריצוף מיושן ולא מעודכן. מומלץ יהיה לכלול בשיפוץ גם את החלפת הריצוף. שהרי בכך ניתן יהיה ליצור בדירה מראה מודרני, עדכני ויוקרתי. הקפדה על אריחים איכותיים ועבודה מקצועית תבטיח רצפה מרשימה ועמידה לאורך זמן.

    שיפוץ דירה ישנה בתל אביב ברמה גבוהה

    שירותיה המקצועיים של חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה, מעניקים עבודה מקצועית ברמה גבוהה ואיכותית אשר מעניקה לכל לקוח את ההזדמנות ליהנות מסביבת המגורים היוקרתית והנינוחה מכל. צוות החברה מעניק את המענה האיכותי והשירות האדיב בתחום, זאת תוך עמידה בלוח זמנים, שקיפות לכל אורך הדרך ומענה לכל שאלה בנושא.

     

    שיפוץ כללי לדירה

    מתכננים שיפוץ כללי בבית או בדירה שלכם? אם כך, אין ספק כי פניה אל חברת TOMI – ניהול פרויקטים ובניה, תהיה זו אשר תעניק לכם את המענה האיכותי והמיומן אשר יביא להגשמת החלום ושדרוג ביתכם או דירתכם באופן מרשים במיוחד. לרשותכם עומדים אנשי מקצוע מיומנים במגוון תחומים אשר יעניקו את המענה המסור והמיומן בהתאמה לכל שרטוט, בקשה או צורך אינדיבידואלי שלכם.

    שיפוץ כללי – מה הוא כולל?

    הגיע הזמן להתחיל לחשוב על העתיד שלכם ושל משפחתכם, עתיד אשר מלא באפשרויות חדשות ומתנהל בבית מעוצב, מרשים ונוח במיוחד. שיפוץ כללי מקצועי, יהיה זה אשר נוגע בין היתר גם בנקודות הבאות:

    • פירוק והריסה – בשלב הראשון ובהתאם לתשתיות ותכנית העבודה, המקצועני יתחילו בפירוק ושבירה של קירות או אריחי רצפה אשר עומדים בפני השינויים והשדרוג העתידים לבוא.
    • עבודות אינסטלציה מתקדמות – בין אם מדובר על שדרוג התשתית, התקנת מתקנים וכלים סניטריים, פתרון תקלות או מניעת כשלים עתידיים, הרי שעבודות האינסטלציה יבטיחו כי כל הנוגע לתשתית האינסטלציה יטופל במקצועיות ומסירות רבה.
    • עבודות חשמל מקצועיות – בין אם אתם זקוקים להתקנה של נקודות חשמל חדשות, עדכון וסנכרון של מערכת בית חכם או בדיקה ותכנון של לוח חשמל, חשוב יהיה להיעזר באנשי מקצוע מיומנים אשר מוסמכים לעבודה חשובה זו.
    • עבודות ריצוף וחיפויי קירות – עבודות אלו ייצרו עבורכם את המראה היוקרתי המבוקש עליכם במיומנות ובצורה מדויקת.
    • עבודות גבס מעוצבות – עבודות איכות אלו מאפשרות את יצירתם של חללים לגופי תאורה, נישות מיוחדות וחללי אחסון נינוחים ומרווחים אשר לא מעכירים על המראה כללי של החלל.

    קבלן שיפוץ כללי מקצועי – שקיפות לכל אורך הדרך

    שירותיה של חברת ROMI – ניהול פרויקטים ובניה, מתמקדים בהשלמת כל עבודת שיפוץ במקצועיות רבה ותו הקדשת מלוא תשומת בלב לכל פרט קטן במלאכה. הצוות המיומן שלנו מקפיד על שקיפות בכל שלב לצד עמידה בלוחות הזמנים אשר נקבעו מראש. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ ראשוני בנושא, צרו קשר עם החברה כבר היום באתר או במספר הטלפון 052-4827400.

     

    היתרונות שלנו

    הרבה קשרים עם עסקים מהתחום נגרים, קבלנים

    מחירים הוגנים ללקוח

    איכות גבוהה

    יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      מאמרים נוספים

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים