Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    התהליך המלא של עבודות צבע

    עבודות צבע כוללות מספר שלבי עבודה עד להגעה לתוצאה מושלמת. האסתטיקה והנראות של הבית מושפעות רבות מצביעת הקירות. הצבעים יכולים ליצור תחושה מרווחת במרחב או תחושה חונקת. קיר שאינו צבוע כהלכה משווה לבית מראה מוזנח ולא נקי, לכן פעמים רבות נחדש את הצביעה בבית, מבלי לקיים שיפוץ נלווה. אם אתם מחפשים עבודות איכותיות ללא פשרות, תכירו את חברת טומי- ניהול פרויקטים ובנייה אנו מתמחים בשיפוצים ועבודות גמר, עם ניסיון של עשר שנים אנו יכולים להתחייב לתוצאות מעולות.

    תהליך עבודות צבע

    לאחר ששכרתם את שירותינו, בחרתם את הצבע והודעתם לנו מראש, אנו דואגים להגיע ביום העבודה עם ציוד מלא. כלל הציוד שאנו מספקים, כולל הצבע לקיר, הינו מהאיכותיים ביותר שניתן למצוא בשוק.  תחילה, נפנה רהיטים ונכין את המרחב לצביעה. נדאג לכסות היטב שקעים ומפסקים כדי למנוע טפטופי צבע שייצרו נראות לא אסתטית. בשלב הבא ניישר בליטות ונמלא חורים בסדקים. כמובן שננקה את הקירות המיועדים, טרם צביעה בצבע טרי. עבודות צבע כוללות צביעה בצבע בסיס, המכונה צבע פריימר ותפקידו לדאוג שהצבע שבחרתם ייקלט בצורה מיטבית על הקיר. נתחיל את הצביעה בתקרה, כדי למנוע טפטופי צבע על הקירות. לאחר מכן, נעבור לצביעת נקודות מאתגרות בקיר ורק אז נצבע את כלל המשטח. לאחר שהשכבה הראשונה תתייבש, נוסיף שכבות צבע נוספות עד לקבלת המראה המושלם. מובן כי לאחר התהליך נקפיד להחזיר את הרהיטים למקום ולנקות את הבית, כך שייראה כאילו מעולם לא היינו פה.

    צוות המומחים שלנו

    אם אתם מתעניינים בקביעת עבודות צבע דרכנו, כדאי שתכירו אותנו מעט יותר. אנחנו חברת ניהול פרויקטים המתמחה בכל סוגי השיפוצים ועבודות הגמר. אנו עובדים עם סוללת מומחים מתחומי האינסטלציה, חשמל, בטון, גבס ועוד. כך שאם תחליטו במקום לצבוע, כבר ללכת על שיפוץ מלא- אנחנו הכתובת גם לזה.

     חברת ניהול פרויקטים

    בין אם אתם מעוניינים בעבודות צבע בלבד, או בפרויקטים נרחבים יותר, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור ביתכם. חברת טומי-ניהול פרויקטים ובנייה עם ניסיון של שנים ואלפי לקוחות מרוצים, מתחייבת להעניק לביתכם את הטיפול האיכותי ביותר. בואו נצא יחד לדרך משותפת ליצירת הבית שתמיד רציתם.

    היתרונות שלנו

    הרבה קשרים עם עסקים מהתחום נגרים, קבלנים

    מחירים הוגנים ללקוח

    איכות גבוהה

    יש לכם שרטוט ביד? מעוניינים בשיפוץ יוקרתי?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



      מאמרים נוספים

      שיווק אינטרנטי לעסקים שיווק אינטרנטי לעסקים